4 צעדים הכי מומלצים להגדלת מכירות העסק בזמן משבר

בעלי עסקים רבים נלחצים מהמצב החדש ומהאתגרים שהוא מציב שהמרכזי בהם הוא הקושי במינוף המכירות.

הנה כמה צעדים בהם יש לנקוט על מנת להגדיל את המכירות בתקופת הקורונה.

הגדלת מכירות בזמן קורונה

4 צעדים מומלצים להגדלת מכירות בזמן משבר:

צעד ראשון – הכנת תכנית פעולה 
תכנית פעולה אפקטיבית הינה חיונית לעסק בתקופה של משבר כלכלי וחוסר וודאות. גישת ה-NLP לעסקים גורסת כי ניתן להגשים כל מטרה אם נחלק אותה למשימות משנה קטנות.
בניית תכנית עסקית המחולקת לשלבים, בדרך להשגת היעדים, מהווה מעין מפה המנחה את בעל העסק בדרך הנכונה.
התכנית העסקית מפרטת את השינויים הפיננסיים שיש לערוך בעסק ובהם: בחינה מחודשת של מקורות ההכנסה, ניהול יעיל של תזרים המזומנים, שינויים בניהול המלאי, צמצום הוצאות ועוד.
תכנית פעולה מדויקת, המותאמת לעסק תניב לו רווחיות באמצעות: הצבת יעדים להגדלת המכירות, חיזוק הנוכחות אונליין, חיזוק המותג באמצעים שונים, כולל פרסום ברוח התקופה, חיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים וגיוס לקוחות חדשים, הצעת מבצעים אטרקטיביים, יצירת שיתופי פעולה, הדגשת הייחוד של העסק והיתרונות מול המתחרים ועוד.

צעד שני – הצבת מטרות ישימות
בזמנים לא פשוטים אלו, מיקוד במטרה הוא שמניע את העסק קדימה.
לפי שיטת NLP אנשים פועלים באופן מושלם על מנת להשיג את התוצאות שהם מקבלים. כשבעל העסק מציב לעצמו מטרות ברורות הוא יוצר מצב של סדר ושקט בעולם של כאוס.
אחת המטרות המרכזיות של בעל העסק היא הגדלת המכירות וקיימות אינספור דרכים לעשות זאת למשל:
– שינוי הפוקוס של המוצרים – חנות כלי כתיבה מגדילה את מלאי עבודות היצירה הנדרשות בימים אלו בהם ילדים רבים נמצאים בבידוד ביתי.
– התאמת צורת העבודה למציאות – מנחה סדנאות מעביר את הפעילות לאינטרנט (זום, פייסבוק לייב, סקייפ, וובינרים וכו') וכך מגיע לקהלים קיימים וגם חדשים.

צעד שלישי – חיזוק מיומנויות הניהול והמכירה
בתקופת הקורונה, בעלי עסקים נדרשים, יותר מתמיד, לרכוש כלים פרקטיים בתחומי המכירה ולחזק את כישורי הניהול שלהם.
שיטת NLP מספקת שלל כלים לפיתוח כישורי ניהול כולל: העצמה אישית, פיתוח מנהיגות, התמודדות עם מצבי לחץ, פיתוח חשיבה יצירתית, חיזוק הביטחון העצמי, שיפור יכולת קבלת ההחלטות ויכולת ניהול זמן, שיפור התקשורת עם העובדים, חיזוק כישורי ההשפעה והשכנוע, שינויי דפוסי חשיבה והתנהגות, גמישות מחשבתית וכמובן שיפור יכולות המכירה.
אימון עסקי בשיטת NLP מאפשר לבעלי העסקים להשיג את המטרות בתהליך קצר ויעיל, המעניק להם יתרון עצום על פני המתחרים.

צעד רביעי – פתרון בעיות
בעלי עסקים מתמודדים כיום עם שלל בעיות שלא היו קיימות בעבר וכדי לפתור אותן, עליהם להיות החלטיים ובעלי גמישות מחשבתית.
לפי שיטת ה-NLP כל אדם יכול לעשות כל דבר אם רק ירצה. לאור זאת, כל בעיה ניתנת לפתרון וצריך רק למצוא את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.
כוח האדם בעסק הצטמצם בעקבות בידוד או יציאתם של עובדים לחל"ת? זה הזמן להעניק סמכויות לעובדים שנשארו ולמקסם את היכולות שלהם. האמונה שלכם בכישוריהם תעורר בהם מוטיבציה והם יחושו סיפוק רב מכך שהם חיוניים לעסק.
הרווחים בעסק ירדו? מצאו דרכים יצירתיות לפרסם את המוצר/שירות של העסק, הציעו מבצעים שונים, ערכו מו"מ עם הספק להפחתת מחיר המוצר, התאימו את המוצר/שירות למצב החדש כדי שאנשים ירצו לרכוש אותו וכך תגדילו את המכירות ואת ההכנסות.

בתקופה לא פשוטה זו בה בעלי עסקים מתמודדים עם אתגרים רבים בכל התחומים, אימון עסקי בשיטת NLP מאפשר להגדיל את המכירות ולשמור על עסק משגשג גם בזמנים מאתגרים.
הטכניקות המיוחדות והכלים היעילים של השיטה, מאפשרים לבעלי העסקים לא רק להרים את הראש מעל המים אלא אף לשגשג ולשחות הרחק מהמתחרים.

הצעד הראשון שלך ליציאה מהמשבר מתחיל כאן!

לקביעת פגישה ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור קשר: 054-5949047