יעוץ בבחירת קריירה – למי זה מתאים?

בחירת קריירה מורכבת משיקולים רבים כמו:

עניין, שכר, כישורים, השפעות סביבתיות, שיקולי נוחות ועוד. בכל צומת בחיים הבחירה מלווה בחששות, בלבול ורצון למידע נוסף לגבי התחומים השונים. יועץ הקריירה עוזר לכל המתלבטים והמהססים, למצוא את השביל הנכון לקריירה, העונה לצרכים, ממצה את הפוטנציאל, מגשימה את החלומות ומתאימה לצרכי עולם התעסוקה.

תהליך יעוץ בבחירת קריירה

התהליך מתחיל באבחון הכישורים, המטרות והשאיפות, לצד התגברות על החסמים והחששות. השלב הבא הוא הגדרת היעדים ובניית האסטרטגיה ליישומם בפועל. התהליך הממוקד, משלב טכניקות שונות מעולמות שונים כמו האימון והפסיכולוגיה, המחברות את האדם לעצמו ומאפשרות לו להתגבר על החסמים ולהתכוונן לייעוד שלו.

בחירת קריירה
בחירת קריירה

מי זקוק ליעוץ בבחירת קריירה?

הכוונה מקצועית – בחירת מסלול לימודים או כיוון תעסוקתי אינה פשוטה, במיוחד בעידן המודרני, בו תחומי הלימוד והמקצועות, מתפתחים ומשתנים בקצב מהיר. תהליך הייעוץ והאבחון, מוביל להבנת הרצונות וזיהוי היכולות, לצד התגברות על האמונות המגבילות והמעצורים, המערפלים וחוסמים את יכולת ההחלטה.

רוצים שינוי! – אחרי שנים במקום העבודה, לעתים מרגישים רצון להתקדם לתפקיד בכיר יותר או לשנות כיוון לחלוטין.  רצון זה דורש מאתנו להותיר את המוכר והבטוח מאחור ולשם כך צריך להיות אסרטיביים ונחושים. השינוי מתחיל בעזרת יעוץ מקצועי, העוזר  לנו להבין מה אנחנו רוצים ואיך נוכל להשיג זאת.

הסבה מקצועית –  היום אנשים רבים מחליפים כמה קריירות במהלך חייהם, מסיבות שונות כמו: תחושת מיצוי, רצון לשינוי, נסיבות משתנות, רצון להתקדם ועוד. הסבה מקצועית, בייחוד אם היא נעשית בגילאים מאוחרים יחסית, דורשת העזה, מוטיבציה, מיקוד והחלטיות. כדי שתוכלו להשלים את המהלך בצורה נכונה, חשוב להיעזר ביועץ מקצועי שיעזור לכם בבחירה.

אשמח לעזור לכם לבחור את הקריירה המתאימה לכם!

לקביעת פגישה ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור קשר: 054-5949047