יעוץ ואימון עסקי – מדוע הוא חשוב לכל עסק?

בכל עסק, בין אם הוא חדש או וותיק, ישנה התמודדות מתמדת עם אתגרים ולחצים, תהיות לגבי תמחור, בחירת מוצרים, דרכי פרסום, התמודדות מול מתחרים ועוד נושאים רבים אחרים.

יעוץ ואימון עסקי פועלים בשני מישורים – הראשון מתמקד בבעל העסק: מיצוי ופיתוח היכולות שלו, הסרת חששות וחסמים, חיזוק הביטחון העצמי ועוד. השני  מתמקד בעסק עצמו וכולל: בניית תכנית עסקית, הגדרת מטרות ויעדים, בידול, התנהלות פיננסית, שיווק, פרסום ועוד.

שילוב של יעוץ ואימון עסקי, מוביל את בעל העסק לשינוי מחשבתי ומעשי, בתהליך יעיל ומהיר, בו הוא עובר ממקום של תקיעות והיסוס לעבר יעילות והצלחה, בתחום האישי והעסקי כאחד.

ייעוץ ואימון עסקי
ייעוץ ואימון עסקי

תהליך יעוץ ואימון עסקי

אבחון עסקי – היועץ נפגש עם בעל העסק לפגישת היכרות בה הוא מאבחן את מצב העסק, מזהה את נקודות התורפה ומה צריך לעשות כדי לשפר אותן.

בניית תכנית עסקית – תוך הגדרת מטרות ויעדים לשיפור העסק בכל התחומים, מתן כלים להתייעלות וצמיחה.

בניית אסטרטגיה שיווקית – הכוללת את מיתוג העסק, בחירת קהל יעד מתאים, בידול מוצר/שירות, ערוצי שיווק העסק ברשתות החברתיות, בכנסים ואירועים ועוד.

אימון בעל העסק – פיתוח יכולות תקשורתיות, יצירתיות, חיזוק הביטחון העצמי, דרכי התמודדות עם אתגרים ולחצים, ניהול עובדים, האצלת סמכויות ועוד.

 

יועץ עסקי מקצועי ואובייקטיבי, מספק לבעל העסק תמונה מקיפה ומדויקת על מצב העסק וסולל לו את הדרך לשינוי. היועץ תומך ומלווה את בעל העסק לאורך כל התהליך, תוך מתן מענה מקיף לכל שאלה או בעיה. חשוב לבחור ביועץ עם השכלה רחבה בתחום וניסיון רב בתחום העסקי והאימוני.

ליעוץ ואימון עסקי שיקדם את העסק שלך

לקביעת פגישה ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור קשר: 054-5949047