ייעוץ קריירה

יעוץ קריירה

חשים תסכול ותקיעות במקום העבודה? רוצים להתחיל בקריירה מספקת ומהנה? לעולם לא מאוחר לעשות את מה שאתם אוהבים! הגיע הזמן ללכת בדרך חדשה ולהגשים את עצמך

יעוץ קריירה עוזר לקבל החלטות מושכלות בבחירת הכיוון המקצועי. הייעוץ מתאים לשלבים שונים בחיים: למי שנמצא בתחילת דרכו ורוצה להבין מה מתאים לו מבחינת יכולות, מבנה אישיותי, מטרות ורצונות. למי שרוצה לשנות כיוון ולמצוא את הדרך לקריירה יותר מספקת ולמי שכבר עבר כמה קריירות ורוצה להמציא את עצמו מחדש.

כיצד הייעוץ מתבצע בפועל?

השלב הראשון כולל שימוש בטכניקת NLP במסע לעבר הלא מודע, לתשוקות והחלומות המודחקים שלנו ולזיהוי החסמים המונעים מאתנו להגשימם.

השלב השני כולל בניית תכנית עבודה מותאמת אישית, הגדרת יעדים והתכווננות לתחום המתאים לנו, שיוביל לסיפוק, אושר והנאה במקום תסכול וייאוש.

השלב השלישי כולל את יישום תכנית העבודה, מידע על עולם התעסוקה, ליווי בתהליך החיפוש, תמיכה וחיזוק עד להשגת היעדים הרצויים.

למי מתאים הייעוץ?

  • בוגרי תואר ראשון ו/או שני, המתלבטים באיזה כיוון ללכת
  • עובדים המרגישים שהם מיצו את עצמם במקום העבודה ורוצים שינוי
  • עובדים המרגישים שהם רוצים להתקדם בתחומם לתפקיד אחראי ובכיר יותר
  • אנשים לקראת/לאחר פרישה, הרוצים להתחיל בקריירה חדשה

תהליך יעוץ קריירה בשיטת NLP

השיטה מאפשרת גישה לחלק הלא מודע של המוח שלנו ומשקפת לנו את האני האמתי שלנו – הכישורים והשאיפות, לצד החששות והאמונות המגבילות, המונעות מאתנו להגשים את החלום.

יעוץ קריירה בשיטת NLP משפר את יכולות התקשורת הבין-אישית, את צורת החשיבה וההתנהגות שלנו ומאפשר לנו להיפטר ממטענים לא רצויים. הייעוץ מגביר את המוטיבציה ופותח לנו עולם שלם של אפשרויות בצורה יעילה, חווייתית ומהירה.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ולקבוע פגישת היכרות:  054-5949047

שלכם, 
רתיבה דבור עלי סאלח
יועצת ומלווה עסקית ארגונית בשיטת NLP