כיצד למנף את הקריירה

מינוף הקריירה דורש השקעה, מוטיבציה ואמונה בעצמנו. להלן כמה טיפים שיעזור לכם להתנהל נכון בקריירה ולהתקדם:

  1. הציבו מטרות – איזה תפקידים מעניינים אתכם? לאיזו דרגה אתם רוצים להתקדם מבחינת כישורים ויכולת השקעה?
  2. ידע הוא כוח – כדי להתקדם לתפקידים בכירים, אתם צריכים להכיר את התחום אליו אתם שואפים להגיע. במקומות עבודה רבים מציעים השתלמויות, סדנאות וקורסים – מומלץ מאוד לעשות את המאמץ ולהשתתף בהם, להעמיק את הידע ולהתעדכן בחידושים.
  3. היו מנהיגים – הגדילו ראש והוכיחו שאתם יכולים להוביל במקום להיות מובלים. אל תהססו לקחת על עצמכם משימות, ליזום ולתת מעצמכם. השקעת הזמן והמאמץ תשתלם בטווח הרחוק והיוזמה שתנקטו לא תעלם מעיני הבוסים שלכם.
  4. היו יצירתיים – במקום לעשות את אותן הפעולות כל הזמן ולהיות מקובעים, קחו יוזמה, חשבו על רעיונות והעלו הצעות ייעול, מצאו פתרונות לבעיות והוכיחו עד כמה אתם מועילים לחברה.
כיצד למנף את הקריירה
טיפים למינוף קריירה
  1. מיתוג עצמי – מתגו את עצמכם כמומחים בתחומכם, מבלי להצניע את ההישגים שלכם. החוכמה היא לעשות זאת בצורה עדינה ולא רברבנית. מי שיודע כיצד "לפרסם" את ההצלחות שלו ואת תרומתו לחברה בצורה נכונה, למשל על ידי מיילים או שיחות, זוכה לתשומת לב הממונים.
  2. נטוורקינג – הקפידו ליצור קשרים מקצועיים עם האנשים הנכונים, במקום העבודה ומחוצה לו, באמצעות השתתפות בכנסים, אירועים, ישיבות, בשיחות טלפון, ברשתות החברתיות.
  3. המראה החיצוני – כבדו את קוד הלבוש של החברה והקפידו על מראה ייצוגי ומטופח. הלבוש מהווה חלק ביצירת התדמית שלכם ובהעברת המסרים.

תנו לי לעזור לכם למנף את הקריירה בהתאם למטרות, היכולות והרצונות שלכם.

לקביעת פגישה ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור קשר: 054-5949047